Klantenservice

Ons team staat tot uw dienst

Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen staan hieronder beantwoord.

Staat jou vraag hier niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
– Klarna: Veilig achteraf betalen
– Overboeking: Veilig zelf het bedrag overboeken vanaf je eigen rekening.
BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard, Visa of American Express creditcard.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Ja, Alle bestellingen worden na betaling even snel geleverd. (indien voorradig)

Hoe werkt betalen middels creditcards?

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij). Wij accepteren Mastercard, Visa, American Express en Carte Blue.

Bezorgen

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Via de mail ontvang je een link met een track&trace code waarmee je kan zien waar je pakket is.

PostNL Track&Trace is pas in de ochtend van de uitlevering beschikbaar.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bij bestellingen onder de €50,- , € 5,95 in rekening voor verzending binnen Nederland. Boven de € 50,- euro is dit gratis.
Voor verzending naar België, Luxemburg en Duitsland (met levering op werk- n zaterdagen) brengen wij €9.15 in rekening.
Boven de € 50,- euro is de verzending gratis.

LandIndicatie levertijdVerzendkosten
Nederland1 a 2 werkdagen>50 euro gratis, anders € 5,95
België1 a 2 werkdagen>50 euro gratis, anders € 9.15
Duitsland1-2 werkdagen>50 euro gratis, anders € 9.15
   

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij proberen elke bestelling zo snel mogelijk af te handelen zodat u de bestelling snel in huis heeft.
Wij verwerken de bestellingen dagelijks en wanneer de bestelling gereed is ontvangt u van ons een Track & Trace per e-mail waarin u de bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bezorgd gaat worden.

PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Bestelling in het weekend worden maandag verwerkt en bezorgt op dinsdag.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert PostNL je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop (Parcelshop). Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.

We hebben echter ook de mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een pakketshop bij jou in de buurt!

Je klikt dan op de betaalpagina op ‘Kies een ophaalpunt’ (bij verzendmethode) en je krijgt een kaartje met de pakketshops rondom het door jou ingegeven adres. Klik op het plaatje van een pakketshop naar keuze en klik op ‘Kies dit ophaalpunt’. De gegevens komen in het Afrekenscherm te staan en je kunt de bestelling verder afronden.

Let op: Het verzendadres blijft ongewijzigd op de bevestiging, maar op de verzendbon van PostNL zal het adres van het ophaalpunt staan! Uw bestelling gaat daar dan dus naartoe, niet naar het verzendadres.

Afhalen

Waar is Ukkies-babyshop.nl gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Bilthoven. Dit ligt naast Utrecht. Ons exacte adres is:

Ukkies-babyshop.nl
P.C. Staalweg 12
3721TJ, Bilthoven
Nederland

Wat zijn de openingstijden?

Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.
Wanneer onze live chat actief is zijn wij meestal ook op locatie aanwezig. Maak dan even een afspraak via de chat.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Afhalen in Bilthoven’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

Wij hebben geen showroom, enkel een kantoor en een magazijn. het is dus enkel mogelijk om de beide producten te bekijken op bestelling.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikers sporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retouren zijn voor de klant.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Tot De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treedt.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Via onderstaande link kan je een gratis retour label aanvragen:

Klik hier om een retourlabel aan te vragen.

Je dient de verkregen factuur mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail.

Indien je gebruik maakt van herroeping dien je binnen 14 dagen het product toe te sturen.

De verzendkosten voor de retourzending zullen worden verrekend op moment dat de retour in goede orde is ontvangen en wij de terug betaling verwerken.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan zullen wij je hiermee verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Neem dan contact op met de klantenservice. Dit kan door te mailen naar info@ukkies-babyshop.nl

De waardering van ukkies-babyshop.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 9 reviews.